Sabtu, 21 Ogos 2010

~aku tension~

Aarrggh.....aku tension..huhuhu....mana aku nak cari duit..minggu ni saje da banyak pakai duit..sekarang duit blanja da kurang..huh..pening aku kalu pikir pasal duit ni..

abah aku baru je masuk minggu lepas dah abis aku pakai...sekarang camne nk mintak duit,ish xkan nk mintak lagi..aku ni boros sangat ke..aku rase aku dah abis jimat dah....ni tiket la punyer pasal..apasal dorg jual mahal sangat abis duit aku..huhuhu

kalu aku tau jadi camni,baik aku xyah beli tiket..tak balik xpe asalkan aku x menyusahkan mak abah aku...sem ni da banyak kot aku mintak...serba salah lak aku nak mintak duit..huhu..pening..

tapi kalu tak mintak aku nak mintak kt sape lagi...nak aku keje??? keje apa??? baru ni aku dah try mintak keje..tp xdapat..sapelah yg nak amik keje part time...huhu..

lagi tension sem ni aku x dpt ptptn sebab result aku..tp tu sume salah aku gak..aku xblajar sungguh3 sape suruh..da la sem ni banyak nak pakai duit..minggu depan partner aku da ajak cari barang untuk projek, mana aku mau cari duit ni...argggghhh...serabut3x...

ikut hati aku nak jer b'henti je blajar...tp xkan aku nak kecewakan mak abah aku lak...da lah dorg dah banyak abis duit untuk aku...esok aku nak b'buka apa...duit xda ni..kalu aku makan megi lam bilik nanti kawan aku tanye lak nape xmkn kt luar..xkan nak cakap sebab duit xda kot..bukan malu nak terus terang tp aku xkisah pun..tp faham3 je la...aku xsuka org kesiankan aku...nanti aku menangis lak..yelah aku kan manje..ada masalah sikit nak nangis...keje nangis je...huhuhuhu..............



huhuhuhuhuhuhu....tapi tu je aku buleh buat.....(T-T)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

~LinkWitHiN~

Related Posts with Thumbnails